Història de l'art i web 2.0

Edublog per a l'alumnat de grau en història de l'art de la Universitat de les Illes Balears

Indicacions generals


Aquest blog està dividit en vàries seccions o pàgines.

FEU UNA LECTURA DE LES PÀGINES I DE LES NOTÍCIES ORDENADES A L'ARXIU, a la COLUMNA LATERAL DRETA.




METODOLOGIA I PARTICIPANTS
En aquest blog es proposen una sèrie de lectures i activitats ordenades numèricament.
Podeu accedir a l'ordre consecutiu a través de l'arxiu del blog (columna dreta).

Aquest treball es pot fer en grup (és l'opció preferible: competències socials) o individualment. El treball en grup ha de resultar de major amplitud i complexitat que un treball individual.

 Tots els membres de l'equip heu de treballar en totes les tasques. L'equip exposarà a l'aula el seu treball, i especificarà com s'ha treballat en grup.

Aquest treball és no presencial però sí es tutoritzat. Si teniu dubtes enviau al professorat les vostres preguntes a través del fòrum de campus extens.

CRONOGRAMA I AVALUACIÓ

Seguiu les activitats programades i realitzau les tasques encarregades seguint el calendari fixat. S'han previst tres avaluacions del treball, de les que es donaran des dates a campus extens.

A- La primera tindrà lloc poc després d'haver creat el blog i amb l'objectiu de comprovar com és l'estructura inicial.
B- La segona avaluació, a mitjans del quadrimestre, avaluarà l'estat dels apartats (índex de matèries proposat i bibliografia inicial) i els recursos disponibles.
C- La tercerà avaluació, al termini del quadrimestre, implicarà la qualificació final d'aquest treball acadèmic. A més de la valoració -format i continguts- del blog es durà a terme una exposició oral a l'aula.

En cas de de no aprovar aquest treball al final del quadrimestre es pot revisar i serà de nou avaluat per setembre. A cada avaluació -parcial i final- l'alumnat rebrà del professorat un breu comentari crític.

Amb independència dels tres moments d'avaluació fixats el professorat durà a terme un seguiment periòdic dels blogs de l'alumnat.