METODOLOGIA I PARTICIPANTS
En aquest blog es proposen una sèrie de lectures i activitats ordenades numèricament.
Podeu accedir a l'ordre consecutiu a través de l'arxiu del blog (columna dreta).
Aquest treball es pot fer en grup (és l'opció preferible: competències socials) o individualment. El treball en grup ha de resultar de major amplitud i complexitat que un treball individual.
Tots els membres de l'equip heu de treballar en totes les tasques. L'equip exposarà a l'aula el seu treball, i especificarà com s'ha treballat en grup.
Aquest treball és no presencial però sí es tutoritzat. Si teniu dubtes enviau al professorat les vostres preguntes a través del fòrum de campus extens.
CRONOGRAMA I AVALUACIÓ
Seguiu les activitats programades i realitzau les tasques encarregades seguint el calendari fixat. S'han previst tres avaluacions del treball, de les que es donaran des dates a campus extens.
A- La primera tindrà lloc poc després d'haver creat el blog i amb l'objectiu de comprovar com és l'estructura inicial.
B- La segona avaluació, a mitjans del quadrimestre, avaluarà l'estat dels apartats (índex de matèries proposat i bibliografia inicial) i els recursos disponibles.
C- La tercerà avaluació, al termini del quadrimestre, implicarà la qualificació final d'aquest treball acadèmic. A més de la valoració -format i continguts- del blog es durà a terme una exposició oral a l'aula.
En cas de de no aprovar aquest treball al final del quadrimestre es pot revisar i serà de nou avaluat per setembre. A cada avaluació -parcial i final- l'alumnat rebrà del professorat un breu comentari crític.
Amb independència dels tres moments d'avaluació fixats el professorat durà a terme un seguiment periòdic dels blogs de l'alumnat.
This obra by http://arteweb20.blogspot.com is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial 3.0 España License.
Arxiu de notícies
-
▼
2010
(11)
-
▼
de maig
(11)
- 00. Presentació: aquest blog
- 01. Objectius
- 02. Metodologia, participants, cronograma i avaluació
- 03. Temàtica del treball acadèmic 2010/2011
- 04. Lectura: ¿Te contratarías por tu perfil en int...
- 05. Exercici 1. Correu electrònic i blog professio...
- 06. El format del vostre bloc
- 07. Exercici 2
- 08. Les notícies del vostre blog
- 09. Segona avaluació parcial. Requisits
- 10. Tercera avaluació parcial i nota final
-
▼
de maig
(11)
Etiquetes
- ART (1)
- blog (6)
- Competències professionals (2)
- correu (1)
- curriculum vitae (1)
- eines blog (5)
- format blog (5)
- Internet (1)
- metodologia (1)
- PERSONAL (2)
- professional (4)
- TREBALL ACADÈMIC (6)
- universitat (1)
- web 2.0 (2)
Cercar dins aquest blog
Blogs sobre Blogger
Blogs: curs 2012-2103
Blogs: curs 2011/2012
- Evolució del temple grec
- Urbanismo de Priene
- Teatre d'Epidaure
- Acròpolis d'Atenes
- Arquitectura y urbanismo en Olinto
- La ciutat grega de Milet
- Temple Hera a Paestum
- Santuario de Delfos
- Santuario de Olimpia
- Erecteión
- Temple d'Afaia a Egina
- Santuario de Apolo en Dídima
- Partenón
- Selinunt
- Palau de Cnossos (Creta minoica)
Blogs: curs 2010/2011
Comparteix aquest blog
Seguidors
Visitants
Indicacions generals
Aquest blog està dividit en vàries seccions o pàgines.
FEU UNA LECTURA DE LES PÀGINES I DE LES NOTÍCIES ORDENADES A L'ARXIU, a la COLUMNA LATERAL DRETA.
7 de maig 2010
Etiquetes:
blog,
metodologia
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)