Reflexions sobre aquest projecte d'innovació docent...
18/05/2010
Per voler fer unes pràctiques no presencials que fossin atractives per l'alumnat hem acabat montant aquest blog, que ha estat escollit com un dels projectes d'innovació docent del curs 2009/2010 a la UIB. Està clar que ens complicam la vida (i incrementam la feina) amb allò que ens agrada...
Ara esperam que també agradi als alumnes la idea de fer el seu propi blog com a treball acadèmic!
Estam a finals de maig de 2010 i el blog està pràcticament acabat, a l'espera de que per setembre de 2010 arribin els alumnes de segon curs de grau. Ara mateix està dotat de directrius i informacions que haurien de permetre que l'alumnat dugui a terme el treball acadèmic autònom. Ja veurem si ells valoren que hi ha prou informació o si és suficientment clara. Aquest primer curs acadèmic haurem d'aprendre del que opinin els alumnes, i revisar el blog a mesura que es detectin mancances.
Decidir quin és el punt exacte d'informació que s'havia d'oferir ha estat un repte: ajustar-se a allò que és necessari i no superflu... L'excés d'informació pot causar l'allunyament dels objectius, i aquest ha estat el nostre criteri per moderar el nombre d'entrades/notícies.
Per casualitat ens hem assabentat del congrés Innovación y buenas prácticas docentes en el grado de historia del arte que organitza la Universidad Complutense, a Madrid i els dies 7 i 8 de juny de 2010. Hem sabut que aquest congrés reuneix a docents en història de l'art de tota Espanya, i ens hem decidit a presentar una comunicació sobre la nostra experiència i projectes amb els blogs (títol: Los edublogs: una herramienta de las nuevas tecnologías idónea para prácticas no presenciales)
8/09/2010
Avui he trobat una vinyeta de Forges que retrata molt bé alguns professors "a la bolonyesa" amb molt d'humor... un bon humor que no s'ha de perdre!
This obra by http://arteweb20.blogspot.com is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial 3.0 España License.
Arxiu de notícies
-
▼
2010
(11)
-
▼
de maig
(11)
- 00. Presentació: aquest blog
- 01. Objectius
- 02. Metodologia, participants, cronograma i avaluació
- 03. Temàtica del treball acadèmic 2010/2011
- 04. Lectura: ¿Te contratarías por tu perfil en int...
- 05. Exercici 1. Correu electrònic i blog professio...
- 06. El format del vostre bloc
- 07. Exercici 2
- 08. Les notícies del vostre blog
- 09. Segona avaluació parcial. Requisits
- 10. Tercera avaluació parcial i nota final
-
▼
de maig
(11)
Etiquetes
- ART (1)
- blog (6)
- Competències professionals (2)
- correu (1)
- curriculum vitae (1)
- eines blog (5)
- format blog (5)
- Internet (1)
- metodologia (1)
- PERSONAL (2)
- professional (4)
- TREBALL ACADÈMIC (6)
- universitat (1)
- web 2.0 (2)
Cercar dins aquest blog
Blogs sobre Blogger
Blogs: curs 2012-2103
Blogs: curs 2011/2012
- Evolució del temple grec
- Urbanismo de Priene
- Teatre d'Epidaure
- Acròpolis d'Atenes
- Arquitectura y urbanismo en Olinto
- La ciutat grega de Milet
- Temple Hera a Paestum
- Santuario de Delfos
- Santuario de Olimpia
- Erecteión
- Temple d'Afaia a Egina
- Santuario de Apolo en Dídima
- Partenón
- Selinunt
- Palau de Cnossos (Creta minoica)
Blogs: curs 2010/2011
Comparteix aquest blog
Seguidors
Visitants
Indicacions generals
Aquest blog està dividit en vàries seccions o pàgines.
FEU UNA LECTURA DE LES PÀGINES I DE LES NOTÍCIES ORDENADES A L'ARXIU, a la COLUMNA LATERAL DRETA.
comentaris (0)
Subscriure's a:
Missatges (Atom)